WELCOME TO SHAZ BLOGSPOT . THANKS AND COME AGAIN ;]

Rinduu kawan-kawan :')

Since masuk sekolah baru , dah jarang contact kawan-2 . Sorry ya kawan-2 . I missed all of them fuckin much . Rindu kawan , rindu kelas , rindu hostel , rindu dorm , rindu katil , rindu locker :') Rindu semuanye . Time hari Isnin lepas cuti pnjg tu dtg sekolah lame tp tak dpt jumpe budak-2 sbb time tu dah habes waktu sekolah . Hampe je : Ingat nak jumpe budak-2 4 sn and 4 st tp tak sempat . Hang hari tu pun sempat jumpe eyna , elly , wawa , angamah , akma , nadia and amal je . Yang laen tak dapat join sebab tak boleh keluar . Tapi takpe laa weh . Next time jumpe lagi *kalau umur panjang :D Rinduuuuuuuu kauorang sangat-2 HAHA Okayy aku nak cerita pasal sekolah baru lah ;] First day dekat sekolah , aku diam je doh . Terase pelik pulak bila jadi pendiam ny HAHA Sebab selalunye aku suke buat bising time dekat sekolah lame tu . Mane tak nye semua kawan-2 satu kepala jaa . Mesti lah mulut ny pun tak bole nak duduk diam . Tapi bila dekat sekolah baru , aku jadi diam je . And paling kelakar bila org ckp aku ny pendiam HAHA Sumpah nak tergelak . Tapi aku buat bodoh jela kan . Yelaa kauorang mane tahu perangai sebenar aku kan . Tengok lah nanti bila aku dah dua tiga bulan aku dekat sekolah tu baru kauorang tahu siapa aku -.-

Rutin harian saya di sekolah baru :)


5.00 - Bangun , mandi , siap-2

6.00 - Pergi sekolah , sembahyang dekat surau besar , makan 7.00 - Perhimpunan

7-30 kot - Masuk kelas belajar macam biasa

2.30 - Balik sekolah , makan

3.30 - Pergi sekolah balik , ade tusyen

4.30 - Balik tusyen

4.45 - Rehat , mandi

6.00 - Makan petang

7.00 - Turun surau , solat maghrib & isyak

8.30 - Pergi estetika *kelas malam

10.30 - Balik estet

10.45 -Rehat , kemas buku , tidur


p/s ; Pack tak jadual aku ? pack kan . boleh pecah doh kepala kalau macam ny =.=

And omt , pergi sekolah pakai baju koperat and seluar slack tak mcm sekolah biase pakai baju kurung sekolah warne putih . Pelik betol kan . Haishh =..=