WELCOME TO SHAZ BLOGSPOT . THANKS AND COME AGAIN ;]

ENTRY 2 FEB PUNYE LAH :)

act , patotnye post ny dah lame publish tp ntah mcm mane bole tersave dlm draft jea . its okay lah , janji aku cerite kan HAHA THE STORRY BEGIN . . okayy hari ni aku hang pergi ts je pun . dgn mmbe-2 lh . meet eyna , eyra , syira , shasha , razzin andd fakh *fahmi actually tp sje pggl fakh:) . pg-2 lg dah bgun dlm pkol 6 kot . then , teros solat and baru tnye ibu boleh hang tak . malas nak tnye mlm semlam sbb aku tahu msti ibu bg alasan taknak bg aku keluar . alasan aku nak keluar , NAK BAGI DUET DEKAT EYRAAA , HAHA mmg btol ape . aku nak bg duet eydaa kat dy smbil tu bole cuci mate HAHA tension ouhh asek study jea mne bole mcmtu . discuss kejap nan ibu andd ayah akhirnyee aku bole keluarr . YEAHH ! seronok lh kot sebab dah 2 bln tak keluar nan kwn-2 . dr rumah ibu hantar smpai ktm rawang . then , dr rwg naek lh ktm sorg-2 . aku tak tkot pun sbb dah biase kot . smpai kat kl central , cpt-2 pergi mcD sbb eyra , eyna , hyera nan kwn dy dah tggu kat situ . kesian dorg sebab tggu aku lme sgt . sorry lh korangg . kat rwg rmai org , sesak ouhh --' kat situ jgk jumpe shasha , syira and razzin . lepas jumpe semua-2 , kteorg cpt-2 amek monorel pergi jln imbi . smpai kat ts , kononnye lh nak tgok wayang cite khurafat . last-2 tak jadi . hampe je si fakh sebab dy yg beria-2 nak tgok tp orgnyee tak smpai-2 lg . dy smpai kat kteorg pun sejam kemudian kot , ntah lh aku tak tgok jam la pulak . yg aku tahu dy dtg time kteorg semua tengah melantak . haihh -__- ckp pasal melantak , kat situ aku sorg je paling lapar HAHA kat rumah pun mkn sepinggan je nasi goreng . time kat food court tu aku bedal je sape-2 punye makanan HAHA lntak lah dorg pun terkejot tengok aku mkn byk time tuu :) si fakh pulak tngah tggu mkanan pastu membebel sorg-2 mcm org tak betol nak tggu dy mkn lg lah lmbt . shasha pun tlg lh dy makan HAHA kesian dy nak mkn pun tak senang . lepas mkn , kteorg gerak pergi bowling *fakh punye cdgan --, aku malas nak join sbb perot dh penoh nan mkanan td . just eyna , syira , fakh and razzin je maen . yg laen tgok je lh . niesa *new roomate pun baru dtg sbb dy baru hbes date nan scandal dy . dah hbes maen , eyra jumpe wan and kteorg pun gerak tmpt laen . pergi cari selipar lh beg lh ape nth lg aku lupe . agk-2 nak dekat pkol 5 tu aku ajak eyna balek . dorg yg laen pergi merayau mne nth . pusing-2 pastu jumpe dorg blek . amek monorel dlm pkol 6 kot . tp ksn dh smpai kat monorel kl cental , rupe-2 nnye eyra tertggl doe . dah la beg dy nan kteorg . dy menanges doe sbb takde duet nak bli tiket HAHA kasihan kau sayangg :') last-2 , aku nan shasha yg patah balek bg beg kat dy . muke dy merah sbb nanges . lawak lah kau eyraa :D dah settle semua-2 tu , kteorg naek ktm pkol 7 kot . msing-2 berpecah , eyraa balek klang sorg-2 . tggl aku , shasha , syira nan razzin je naek ktm ke rawangg . tp dorg berenti kat sg.buloh . aku je rawang . smpai kat rwg pkol 8 lebih kot andd ayah dah lme tggu aku kat sne . tp sblom balek rumah tu pergi pasar jap beli makanan , lapar gle kot . smpai rumah teros mkn pastu mandi andd tidurr HAHA swear penat gle beb tp best lh dpt jumpe kwn-2 . korang korang , aku sayang gilaa kat korangg doe :) to NURUL NAJWA YAAKOB , jgn sedih okayy . laen kali kte bole hang same-2 , aku tak tahu pun kau skg stayy shah alam sbb aku ingat kau kat JB lg sorry ya sayang :') okayy tutup cerita lh dh penat taip ny BYEBYE ♥