WELCOME TO SHAZ BLOGSPOT . THANKS AND COME AGAIN ;]

Presentation aku hancur bhaii -.-

Malang gilaa HAHA Presentation bahasa melayu aku hancur jadi ape dah , sebab aku tak sempat nak hafal then , ape yg aku cakap pun aku tak tahu lha . Babi gila lah . Yelaa mana tak nya , nak buat persiapan pun tak sempat . Takde mase tu semua , semalam dah lha ade kelas pagi petang siang malam so tak sempat lah nak siapkan homework . Tadi add maths pun kena ketuk ketampi 100 kali sebab tak siap hw lha ape lagi HAHA Lepas tu dgn kimia nya yg tak berapa nak fahm lagi lah terok . Time buat presentation tu tinggal 3 orang ja . Yang laen semua dah buat sebelum ny . First sekali mimie lepastu aku lepastu din . Time turn aku tu , elok-2 aku nak bace isi-2 tu semua cikgu pergi suruh aku tutup buku . Haiyaa , memang nahas lah kan . Dengan satu benda pun tak bace , markah entah-2 dapat lima ja . Haaa , lagi satu . Modul BI yg patotnye hantar hari ni pun aku tak hantar . Karangan bhaii , mne aku nak reti buat bende-2 tu semua . Confirm hari isnin kene dgn teacher :') Siap sedia jelaa kan Shaz . Kan aku balik ny org lain tak balik kan , aku ade alasan lha tp tak boleh nak cerita lha kan *personal lah sangat -__-' Okay lh aku balik sebab nak pergi klinik nak X-tray tgn ny ha , tak baik-2 lg . Sakit dol . Dari tahun lepas lg , aku pun tak tahu kenape . Lepas balik sekolah , tidur sekejap sementare tggu ayah . Sebelum tidur tu mcm biasa lah kne membebel dulu kan . Kalau tak membebel tak sah HAHA Ayah dah sampai , Yeahhh balikk ;D kau ade balik ? Takde kan . Dalam kereta potpetpotpet dgn ayah dgn along . Sampai rumah tidur sekejap sebab pening kepala . Bangun terus online sampai sekarang . Then , aku dah penat nak tulis sebab tgn ny sakit gilaa lah kan . Dia dah bgi amaran sebelum lebih teruk . Okay stop dah penat sangat nak tidur lha Okay byee syang-2 semua