WELCOME TO SHAZ BLOGSPOT . THANKS AND COME AGAIN ;]

HARI NI SHAZ TAK JADI PEMALAS DAH ;]



well , takkan hari-2 aku nak jadi pemalas kot . so , hari nih aku jadi rajen sikit . haha , sikkit jea pun . tak banyak kot . tapi bangun lambat jugak , pukul 10 kot , bhaha ;D awal lah tuu *bagi aku jea tp tak org laen ;)) tp lepas tuu tido balek . dalam pukul 4 baru bangun . bahh , melampau betol anak dare nih . tidur lebih-2 ;D lepas bangun tuu aku teros pegi dapur , cari makan * lapar beb . dgn muke baru bangun tido tuu teros jea makan , haha . then , lepas makan aku mandi lah . takkan tak mandi pulak kot . membebel 'mam' besar rumah tu nanti . dah mandi tuu turun bawah , lepak tgok tv jap . pastu sys aku ajak adek aku maen badminton . aku pun join sekali lah sebab bosan gle kot takde buat ape-2 . aku just tengok jea dorang maen , kadang-2 terkinje mcm maskot kacau dorang maen . bhaha ;] jahat kan ? tp lame-2 bosan sebab asyik dorang jea mane . so , aku mintak lah dekat adek aku racket nak maen dgn sys aku pulak . lepas tu adek aku pulak nak maen dgn aku , maen jelah . HAHA ;D tp bongok jea dy tu . smash shuttle entah ke mane , tp best maen dgn dy . asyik gelak-2 jea . ketawe mengalahkan action ;] tbe-2 time aku smash , shuttle tu tersangkot dekat pokok haha . aku tak tahu nak jatuhkan bende tu gune ape . so , mangse nye selipar adek aku -__-' err , jahat sungguh ye kau kakak . bhaha , peduli ape aku . baling punye baling , tak kene jugak . then , adek aku tak puas haty , dy baling patu selipar dy termasuk dalam kolam ikan jiran aku =,=' wooo o.O hebat lah kau adek ;] smpai mcmtu sekali balingan kau . tp time tuu jiran aku takde . so , tak bole lah amek selipar tuu . haha , kesian kau kan adek . takpe-2 nanty ami dah balek , kau ambek lah balek selipar kau ;]


- THE END -